forum: Everything else

Subscribe to forums RSS

#21 Thu 15 Feb 07 10:16am

Dalibor

Member
From Frankfurt a. Main / Germany
Member since Sat 12 Feb 05

Re: jahrhunderthalle frankfurt 10/02/07

Hi,

if InKbar can send me the Video, so i can put it on my webserver and evervbody can see it there.   thumbsup

Schick mir einfach die Video´s, ich lege diese auf meinen Webserver und jeder kann sie dort dann anschauen.   thumbsup

Thx

Dalibor

Likes (0)

#22 Thu 15 Feb 07 7:28pm

InkBar

Member
From Food Heaven...
Member since Sun 17 Apr 05

I have about 8 videos...a total of 10 min.

I put them up at Youtube.com so everybody can see them...........allright lovely people.............Sorry Jamie but i love it when you say that!!  tongue

Likes (0)

#24 Thu 15 Feb 07 8:14pm

InkBar

Member
From Food Heaven...

First video online:

http://www.youtube.com/watch?v=iTbc85E8xf0

You find the others by clicking on my name on Youtube..........i upload now........ thumbsup

Likes (0)

#25 Thu 22 Feb 07 11:49am

Babyschaf

Member
Occupation Student
From Weimar, Germany
Member since Mon 06 Nov 06

Hallo Ink,

ich schreib jetzt mal auf Deutsch, weil das für mich einfach schneller geht ;-)

Ich habe versucht, deine Videos auf YouTube anzuschauen. Leider habe ich nur ein Modem zu Hause und an der Uni, wo die Verbindung schneller ist, fehlt die neueste FlashPlayer Version.

Falls es geht, wollte ich dich bitten, mir die Videos zu mailen. Das wäre super toll. Ich würde sie sooooooooooooooooooooooo gern sehen.

Ich würd mich freuen, bald von dir zu hören.

Lieben Gruß!

Last edited by Babyschaf (Fri 23 Feb 07 5:05pm)

Likes (0)

#26 Thu 22 Feb 07 1:28pm

InkBar

Member
From Food Heaven...

Babyschaf wrote:

Hallo Ink,

ich schreib jetzt mal auf Deutsch, weil das für mich einfach schneller geht ;-)

Ich habe versucht, deine Videos auf YouTube anzuschauen. Leider habe ich nur ein Modem zu Hause und an der Uni, wo die Verbindung schneller ist, fehlt die neueste FlashPlayer Version.

Falls es geht, wollte ich dich bitten, mir die Videos zu mailen. Das wäre super toll. Ich würde sie sooooooooooooooooooooooo gern sehen.

Mail: Spatz-@gmx.ch

Ich würd mich freuen, bald von dir zu hören.

Lieben Gruß!

Hallo,

leider kann ich sie nicht mailen, wie die viel zu gross sind. Ich könnte sie höchstens brennen und dir schicken...................

Bitte nehm deine Emailadresse hier raus...........es ist ein öffentliches Forum und wer weiß was mit deine Adresse evt. gemacht wird..............

NEVER POST EMAIL ADRESSES IN A PUBLIC FORUM!!!!!!

Cheers
exclaim

Likes (0)

#27 Fri 23 Feb 07 5:06pm

Babyschaf

Member
Occupation Student
From Weimar, Germany

Hey Ink,

ich hab die Adresse rausgenommen. Allerdings ist sie in deinem Zitat noch drin. Wie soll ich dir denn meine Adresse zukommen lassen, damit du mir die CD schicken kannst? Ich mein, du kennst ja meine Emailadresse jetzt. Vielleicht schreibst du mir einfach mal da hin? Und dann kann ich dir antworten? Das wär supi. Ich freue mich schon riesig!!!

Liebe Grüße,
das kleine Schaf smile

Likes (0)

#28 Tue 27 Feb 07 9:14pm

andyp

Member
From Hannover - Germany
Member since Mon 12 Feb 07

annagermany wrote:

Ohhhhhhh, I'm so jealous!!!!!!!!!!!!!!!! Everybody was at the best show ever.   sad
I couldn't go there and I'm so sad. When I was in the fifteen in London I wished that Jamie would come to Germany and the wish came true.
But I hadn't got enough to go there and I live 200km away from Frankfurt. I hope, Jamie, you will come back to Germany, so I can see you. PLEASE!!!

bye Anna  big_smile

Helo Anna,

200km are not very far so i've been there and life in hannover. So how you can read the show was fantastic and you' ve missed a lot

Bye Andy

Likes (0)

#29 Tue 27 Feb 07 9:15pm

andyp

Member
From Hannover - Germany
Member since Mon 12 Feb 07

i've seen the live show in frankfurt. Does anybody have the original recipe of the tomatosauce for the pasta?

In the show jamie said something" the fastetd tomatosauce in the world"
So i Knew only a few ingredients like garlic, chili, basil and tomato from a can just a few minutes in the pan and it's done.

Thank You Bye Andy

Likes (0)

#30 Wed 07 Mar 07 4:16pm

Babyschaf

Member
Occupation Student
From Weimar, Germany

Hallo, Ink????

Likes (0)